Multiplayer Suggestion

Moderators: Cycona2704, Dev Team

no avatar

Drachengnom

Junior Member

Windows PC
0

Re: Multiplayer Suggestion

Sun Aug 05, 2018 2:19 pm
Hallo
Bitte vergebt mir das ich nur in Deutsch schreibe. Ich spreche noch keine anderen Sprachen (lerne aber ). Ich bin mir nichmal sicher ob ich hier richtig bin um mich mitzuteilen. Passt das Thema irgendwie? Egal werden wir sehen.

Mir geht es um ein wesentliches Problem. Hacker Ingame. Bitte könnten sich eure Programmierer sich dessen mal annehmen? Es Mindert den Spielspass um 80% und ich denke das das nicht nötig ist wenn man technisch dagegen vorgeht. Wie das man jemanden im Multiplayer rauswählen könnte oder sp. Fairness ingame ist in ESports sehr wichtig und dieses Game hat Megapotential. Wie viele eurer Games könnte es besser sein durch besseren Support usw. Aber ich bin mir sicher ihr wollt das auch so. Das braucht wohl noch etwas Zeit. Leider hat Asphalt 8 allerdings schon von Anfang an das selbe Problem. Da kann man schon mal etwas skeptischer werden. 
Hoffnung habe ich aber immer noch denn man sieht das ihr Gamer seid. An euren Games und deren Qualität. Durchdenkt sie etwas besser und stellt Probleme ab und alle eure Spiele werden in Jedem Wettbewerb immer gut abschneiden. Und sucht ihr für so etwas Supporter (Natürlich bezahlte) so meldet euch bei mir. ;) Ich helfe gern aus und wenn ich dazu tauge kann man sogar mehr draus machen. Ich brauch nicht unbedingt einen Job aber auf die Art könntet ihr euch vielleicht einen Support aufbauen der dann mit euch gemeinsam Zentrale Fragen durchgehen kann die er im Forum durch die User ermittelt und kann dann anschliessend den vielen Benutzern zufriedenstellende Antworten oder Hilfen zukommen lassen kann. Dies ist nur ein Vorschlag und eine Denkanregung. Vielleicht nutzt es euch und allen Usern ein wenig, aber vielleicht reagiert ihr darauf auch gar nicht erst.
In jedem Fall wünsche ich ihnen Allen einen schönen Restsonntag. 
m.f.g.
Frank Schneider
Drachengnom/Bhartagh (Ingame)
no avatar

Shodie Burhan

Junior Member

Apple (iOS)
0

Mon Aug 06, 2018 1:32 am
When is there going to be a cross-platform  :'( ??

Andrei FromGameloft

Retired Community Manager

Windows PC
15

Multiplayer Suggestion

Tue Aug 07, 2018 1:20 pm
Thank you all for the suggestions!

Regards,
Andrei

DareHol

Member

Windows PC
91

Sat Aug 11, 2018 10:57 pm
[b]Show laptime in MP so cheaters/hackers are far more easy exposed![/b]
Now we need to have proof by pics or videos.
GL knows what laptimes are reasonable, with unlimited nitro, cheaters are showing absurd laptimes

Try to keep cheaters out of the game, normal players getting frustrated and losing points!
no avatar

Artur Atoms

Junior Member

Google Play (Android)
0

Mon Aug 13, 2018 12:27 am
More balance. 1370 Dodge Challenger vs 1900 Ferrari...
no avatar

ivanfwc

Junior Member

Windows PC
0

Mon Aug 13, 2018 9:35 am
I would like to request to have multiplayer race with friends. And also if possible, disable the touchdrive in multiplayer, this might be fair for all the players.

By the way, im playing in windows pc and android.

doom6322

Member

Windows PC
37

Tue Aug 14, 2018 6:34 am
=Eliminate fuel system on campaing
=Add Cross-plataform
=Sing in Facebook to PC
=Local Multiplayer
=Split Screen
=Anticheat con PC (Easy Anticheat, report buttom, etc)

Coprollo

Junior Member

Windows PC
2

Tue Aug 14, 2018 1:09 pm
After the race in multiplayer, the details of the race can be queried. Would it be possible to add the information TouchDrive on / off? It would be good information if the time was reached with or without TouchDrive.

Schmegma

Senior Member

Apple (iOS)
259

Fri Aug 17, 2018 7:30 am
I would like a ban of 360 in MP in general. People do this even if they are in the same car as you. 360 spammers and hackers make the game not even fun. All it does is turn MP into a revenge plot for me. Players literally single out those with some skill to KD and with new speed maintenance it makes it nearly impossible to catch up most times even with flawless driving. You got me, I’ll get you back and it never ends. Being in the rear puts players at a huge disadvantage bc it will be easier to 360 me and tracks are too narrow to avoid. Please randomize starting positions also. Just bc a player is in platinum doesn’t mean they are not an equivalent player to those in legend league.

Also fix point deduction in high LL. You can only obtain two from a win but a loss is -7 with a player of nearly the same rank. Makes no sense whatsoever.
no avatar

Rohit Kumar Pandey

Junior Member

Google Play (Android)
5

Fri Aug 17, 2018 8:24 pm
[quote="Fabien FromGameloft"]Anything you would like to suggest about multiplayer? Please go ahead in this thread!   
 [/quote]
Take a look at this: [img]https://imgur.com/gallery/pCtWMUJ[/img][img]https://imgur.com/gallery/pCtWMUJ[/img]